Tarbijakampaania lahendused

Registreerimiskampaania või tarbijamäng on suurepärane viis oma toodete turundamiseks. Kliendid ostavad toote, registreerivad end veebis ja osalevad auhinnaloosis.

Oleme pakkunud kampaanialahendusi juba üle 14 aasta Eestis, Lätis ja Leedus. Pikaajaliste kogemuste põhjal võime julgelt öelda, et oleme selles valdkonnas eksperdid. Valdame nii kampaaniate korralduslikku kui ka juriidilist poolt ning tagame, et teie vajadused vastavad täielikult GDPR-i nõuetele.

Pakume kampaania täislahendust

Stiilid on interaktiivsed kampaaniad testimiseks. Vaata siia!

Tarbijakampaaniate korraldamise peamised eelised:

Suurendage müüki – motiveerige tarbijaid teie toodet ostma, elavdades müüki ja tulusid.

Tugevdage kliendisuhtlust – süvendage suhet kliendibaasiga, luues oma kaubamärgiga tugevama sideme. Meeldejäävad kogemused soodustavad kordusoste ja pikaajalist lojaalsust.

Koguge andmeid – võimalus koguda tarbijainfot, sealhulgas kontaktandmeid ja eelistusi, mida saate kasutada edaspidi sihitud turunduskampaaniates ja tootearenduses.

Tõstke bränditeadlikkust – suurendavad brändi nähtavust jõudes osalemise ja jagamise kaudu laiema sihtgrupini.

Kasutage analüütilisi andmeid – reaalajas analüütika pakub väärt teadmisi tarbijakäitumise kohta, võimaldades teil parandada turundusstrateegiaid ja optimeerida tulevasi kampaaniaid.

Kuluefektiivne turundus – Võrreldes traditsiooniliste turundusmeetoditega pakuvad registreerimiskampaaniad taskukohasemat viisi potentsiaalsete klientide kaasamiseks, pakkudes samal ajal mõõdetavaid tulemusi.

Registreerimiskampaaniad on tõhus vahend müügi suurendamiseks, bränditeadlikkuse tõstmiseks ja püsivate suhete loomiseks oma sihtgrupiga.