Optimeeri, automatiseeri, personaliseeri äriprotsesse meie sõnumilahendustega.

Optimeeri ettevõtte sõnumiturundus.

Ajasta kampaaniaid strateegiliselt, jälgi reaalajas tulemusi ning tee andmepõhiseid otsuseid. Tõhusalt seadistatud ärisõnumid hoiavad kokku kulusid ja toetavad investeeringu tasuvust.

Automatiseeri kliendisuhtlus SMS API abil.

Pane ettevõtte olulised teavitused tööle meie SMS API abil. Pakume võimalust ühendada sõnumisaatmise funktsionaalsuse teie enda veebiga. Saada mugavalt ja turvaliselt teavitusi ja pakkumisi oma klientidele.

Saada klientidele personaliseeritud sõnumid.

Edukas sõnumiturundus põhineb ainulaadsel ja kaasahaaraval sisul, mis pakub väärtust ja motiveerib kliente tegutsema. Tarbijad ootavad brändidelt isiklikke kogemusi, mis vastavad otseselt nende vajadustele, eelistustele ja huvidele.

Sõnumid, kui iga kliendisuhtluse osa.

Teavitused

Saada kinnitusi tarnete, tellimuste, kohtumiste kohta, ürituste info, uuendused, muudatused, lingid

Meeldetuletused

Saada korduv teade vastuvõtu-, auto- või seadmehoolduse, broneeringu või makse kohta.

Autentimine

Kaitske veebikeskkondi kahekordse autentimise abil või kasutage ühekordseid PIN-koode.

Turundus

Juhi kliendi tegevusi sõnumite abil. Saatke kampaania infot, isiklikke pakkumisi, sooduskoode, tagasiside linke.

SMS arendajale

Meil on olemas kergesti liidestatav SMS API ühendus. Olenemata sellest, kas lood mobiilirakendust, veebilehte, e-poodi või ettevõtte tarkvara, meie API on kohandatav iga loodava süsteemi juures. Tutvu dokumentatsiooniga siin

SMS turundajale

Avasta personaliseeritud sõnumite jõud, mis on kohandatud vastavalt sinu kliendi eelistustele ja käitumisele. Kaasa kliente sihitud SMS-kampaaniatega, mis toovad tulemusi.

SMS Klienditeenindusele

Ole õigeaegsete teatiste ja ennetava suhtlusega sammu võrra ees oma klientide päringutest. Suurendage klientide rahulolu ja lojaalsust, pakkudes kiireid vastuseid ja väärtuslikku infot SMS-i teel, tagades neile sujuva ja mugava kogemuse. Loe lisaks sõnumite kohta siit.

Avasta ärisõnumite mõjujõud.

Võtke meiega ühendust, et arutada, kuidas meie lahendused saavad rahuldada teie ettevõtte vajadusi.

Message use in different fields

Trade and e-commerce – Promotional offer, birthday message, payment confirmation, delivery information, payment notification, authentication, time-critical information

Personal discount code for the e-shop

Information about the delivery of goods

Authentication code at the secure login of the online store

Shopping experience feedback link

Notifications related to the loyalty program

Healthcare – booking confirmation, appointment reminder, time-critical information

Appointment time reminder

Useful health links

Online booking system link

Results of laboratory or diagnostic tests

Health instructions and notifications during an emergency or pandemic

Logistics and transport – delivery, loading information

Address, name, quantity of goods loading

Information about the delivery of goods

Product status information

Secure codes to receive or open the package

Technology – an additional function of the systems under development

Real-time monitoring notifications about the status of servers, applications and systems

Authentication code for secure online login

Automated notifications

PIN codes

Entertainment and tourism – event information, important links, travel glitches, time-critical information

Event information link

Changes in the event schedule

Ticket purchase link

Last minute special offers

Itinerary changes

Financial services – payment reminders, pin codes, authentication

Periodic payment reminder

Notifications of account transactions

Fraud detection notifications

Customer satisfaction surveys and feedback on financial services

Service – to ensure the smoothness and comfort of customer service

Reminders for regular maintenance or check-ups

Service feedback link

Booking change link

Response to customer inquiries