Tagasi

Lay's UCL jalgpalli kampaaniareeglid

1. Tarbijakampaania „Lay's UCL jalgpalli kampaania“ on Eestis toimuv kampaania, mida korraldab Lay's krõpsude edasimüüja Eestis – Pepsico Eesti AS (edaspidi kampaania korraldaja), registrinumber 10438708.

2. Kampaania territoorium – kõik müügipunktid Eesti Vabariigi territooriumil, kus kampaanias osalevaid tooteid müüakse.

3. Kampaanias võivad osaleda igas vanuses Eesti Vabariigi elanikud.

4. Kampaania leiab aset 3. aprillist 2017 kuni 14. maini 2017.

4.1. Kampaanias osalevad tooted on müügil ja kampaanias osalemist registreeritakse kuni 14. maini 2017 kell 23.59. Esimene loosimine toimub  10. aprillil 2017  kell 11.00 koodide vahel, mis on registreeritud enne 9. aprilli 2017 kell 23.59. Pärast 14. maid 2017 kell 23.59 tehtud registreerimised on kehtetud ja loosis ei osale.

5. Kampaanias osalevad tooted – Lay's 150 g kartulikrõpsud. Kampaanias osalevad pakid on tähistatud kampaaniainfo banneriga.

6. Jaemüügis saadaolev kampaanias osalevate toodete arv ei ole piiratud. Arvestatakse mõistliku nõudlusega ja kampaanias osalevad tooted võivad tulla müüki ka enne ning pärast käesolevate tingimuste punktis 4 toodud kuupäevi, kuid nende ostmine ei anna õigust kampaanias osaleda.

7. Kampaania põhimõte: kampaanias osalemiseks peab tarbija ostma kam- paaniainfoga tähistatud Lay's tooteid. Tarbija leiab paki siseküljelt kordumatu koodi ja registreerib selle veebilehel www.lays.ee.

7.1. Registreerides koodi veebilehel www.lays.ee , tuleb ära märkida loosis osaleja eesnimi, perekonnanimi, paki siseküljelt leitud kood, telefoninumber, e-post ja vanus. Registreerimine veebilehel www.lays.ee on tasuta. Kui osalejal ei õnnestu koodi edukalt registreerida, teavitatakse teda sellest ja tal palutakse andmed üle kontrollida ning vajadusel neid muuta; vastasel juhul osalejat ei registreerita.

7.2. Registreerides koodi vastavalt käesolevate eeskirjade punktile 7, võtab kampaanias osaleja vastutuse korrektsete andmete esitamise ja nende esitamisel tehtud vigade eest.

7.3. Kampaanias osaleja hoiab krõpsupaki alles, et tõestada kampaanias osaleva toote ostmist.

8. Üks ja sama osaleja (sama telefoninumber) võib teha mitu registreerimist, kui ostab kampaanias osalevaid tooteid mitu korda ja registreerib iga kord uue koodi.

8.1. Juhul, kui üks ja sama isik (sama telefoninumber) üritab ühte koodi mitu korda registreerida, üritades niimoodi oma võiduvõimalusi suurendada, on kampaania korraldajatel õigus osalejat koodi korduvast kasutamisest mitte teavitada ning tühistada mõlemad registreeringud, et loos toimuks võrdse ja ausa osalemise põhimõtete alusel.

9. Üks isik (üks telefoninumber) võib loosis võita piiramatu hulga auhindu.

10. Üks kood võib võita ainult ühe auhinna, mistõttu ühte koodi saab kogu kampaania toimumise ajal vaid ühe korra registreerida.

11. Krõpsupaki siseküljelt leitud kood koosneb kaheksast sümbolist. Kood ei sisalda kirjavahemärke, vaid ainult numbreid ja tähti.

12. Pärast koodi registreerimist osaleb see lähima kuupäevaga loosimises (esmaspäeval); loosimiste kuupäevad on toodud reeglite punktis 14. Kui kood iganädalast auhinda ei võitnud, osaleb see veel vaid peaauhinna ehk piletikomplekti loosimisel, mis toimub 15. mail. Osalemaks mõnes teises loosimises, mis ei ole 15. mail toimuv peaauhinna loosimine, tuleb osta kampaanias osa- levaid tooteid ja registreerida uued koodid.

13. Auhinnafond – 2 piletit UEFA Meistrite Liiga finaalmatšile, 30 UCL/Lay's märgiga kasti krõpsu, 6 Smart TV Samsung televiisorit.

13.1. Piletikomplekt koosneb kahest piletist.

13.2. Kampaania käigus väljaloositav piletikomplekt sisaldab edasi-tagasi lennupileteid, pileteid jalgpallimatšile, 3* majutust UEFA Meistrite Liiga matši ajal (2 ööd), mis toimub 3. juunil Cardiffis. Lisaks staadioni transporti ja tervituskinki. 2016-17 UEFA Meistrite Liiga mängude kalender:
28–29.06.16: Esimene kvalifikatsiooni ring, esimene mäng
05–06.07.16: Esimene kvalifikatsiooni ring, teine mäng
12–13.07.16: Teine kvalifikatsiooni ring, esimene mäng
19–20.07.16: Teine kvalifikatsiooni ring, teine mäng
26–27.07.16: Kolmas kvalifikatsiooni ring, esimene mäng
02–03.08.16: Kolmas kvalifikatsiooni ring, teine mäng
16–17.08.16: Väljalangemismängude ring, esimene mäng
23–24.08.16: Väljalangemismängude ring, teine mäng
13–14.09.16: Alagrupiturniir, 1. mängupäev
27–28.09.16: Alagrupiturniir, 2. mängupäev
18–19.10.16: Alagrupiturniir, 3. mängupäev
01–02.11.16: Alagrupiturniir, 4. mängupäev
22–23.11.16: Alagrupiturniir, 5. mängupäev
06–07.12.16: Alagrupiturniir, 6. mängupäev
14–15.02.17 ja 21–22.02.17: 1/8-finaalid
07–08.03.17 ja 14–15.03.17: 1/8-finaalid
11–12.04.17: Veerandfinaalid
18–19.04.17: Veerandfinaalid
02–03.05.17: Poolfinaalid
09–10.05.17: Poolfinaalid
03.06.17: Finaal (Cardiffis)

14. Kampaania jooksul toimub kuus loosimist, milles osalevad eeskirjade punkti 4 kohaselt registreeritud koodid. Loosimised toimuvad 3. aprillist 2017 kuni 14. maini 2017 (k. a).
Esimene loosimine toimub 10. aprillil ja selles osalevad registreeringud, mis tehti vahemikus 3. aprill 2017 kell 00.00 kuni 9. aprill 2017 kell 23.59, nagu on toodud punktis 4. Loositakse välja järgmised auhinnad: viis kasti krõpsu ja üks televiisor;
Teine loosimine toimub 17. aprillil ja selles osalevad registreeringud, mis tehti vahemikus 10. aprill 2017 kell 00.00 kuni 16. aprill 2017 kell 23.59, nagu on toodud punktis 4. Loositakse välja järgmised auhinnad: viis kasti krõpsu ja üks televiisor;
Kolmas loosimine toimub 24. aprillil ja selles osalevad registreeringud, mis tehti vahemikus 17. aprill 2017 kell 00.00 kuni 23. aprill 2017 kell 23.59, nagu on toodud punktis 4. Loositakse välja järgmised auhinnad: viis kasti krõpsu ja üks televiisor;
Neljas loosimine toimub 2. mail 2017 ja selles osalevad registreeringud, mis tehti vahemikus 24. aprill 2017 kell 00.00 kuni 1. mai 2017 kell 23.59, nagu on toodud punktis 4. Loositakse välja järgmised auhinnad: viis kasti krõpsu ja üks televiisor;
Viies loosimine toimub 8. mail 2017 ja selles osalevad registreeringud, mis tehti vahemikus 2. mai 2017 kell 00.00 kuni 7. mai 2017 kell 23.59, nagu on toodud punktis 4. Loositakse välja järgmised auhinnad: viis kasti krõpsu ja üks televiisor;
Kuues loosimine toimub 15. mail 2017 ja selles osalevad registreeringud, mis tehti vahemikus 8. mai 2017 kell 00.00 kuni 14. mai 2017 kell 23.59, nagu on toodud punktis 4. Loositakse välja järgmised auhinnad: viis kasti krõpsu ja üks televiisor;
Peaauhind ehk piletikomplekt loositakse välja 15. mail 2017 kõigi registreeringute vahel , mis tehti vahemikus 3. aprill 2017 kell 00.00 kuni 14. mai 2017 kell 23.59, nagu on toodud punktis 4, tingimusel, et need ei ole iganädalast auhinda, kasti krõpsu ega televiisorit, võitnud.

14.1. Loosimine toimub spetsiaalse programmi alusel ja andmed edastatakse iganädalaselt (vt. p 14) Zavod BBDO OÜ-le.

14.2. Juhul, kui välja loositud osalejad ei suuda kampaanias osalemist tõestada või nende registreering ei vasta eeskirjadele, jääb auhind kampaania korraldajatele.

15. Osalejate registreerimise kampaanias ja auhindade väljaloosimise tagab kampaania korraldaja volitatud esindaja Zavod BBDO OÜ. Loosimised viiakse läbi loosimistarkvara Direct Messengeri abil.

16. Kampaanias osalejate poolt esitatav teave ja isikuandmed kogutakse kokku, töödeldakse ja säilitatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele seadusesätetele ning isikuandmete kaitsele kohalduvatele seadustele ja eeskirjadele.

17. Kampaanias osalemisega kinnitavad osalejad, et nõustuvad käesolevate eeskirjadega ning sellega, et kampaania korraldajad ja nende asjaajajad võivad töödelda, säilitada ja kasutada osalejate isikuandmeid võitjate väljaselgitamiseks, nende avaldamiseks veebilehel www.lays.ee ja auhindade üleandmiseks.

17.1. Kampaanias osalemiseks isikuandmeid esitades või registreerides nõustuvad kampaanias osalejad sellega, et nende isikuandmeid kogutakse ja säilitatakse kogu kampaaniaperioodi jooksul ja ka pärast seda kampaania korraldajate andmebaasides seni, kuni see on kohalduvate seaduste ja eeskirjade kohaselt vajalik.

18. Iga loosi võitjad avaldatakse hiljemalt järgmise tööpaeva lõpuks veebilehel www.lays.ee.

19. Kõik võitjad või võitjate täielik nimekiri on veebilehel www.lays.ee üleval kuni 02. juunini 2017 kell 14.00.

20. Auhindu hoitakse kampaania korraldaja volitatud esindaja Zavod BBDO OÜ kontoris aadressil Rotermanni 5/Roseni 10 Tallinn.

21. Zavod BBDO OÜ võtab iganädalaselt loosi võitjatega osalemisvormis märgitud e-posti, tekstisõnumi või telefoni teel ühendust, et leppida kokku auhinna üleandmise aeg.

22. Auhinna kättesaamiseks peab võitja esitama kampaania korraldaja volitatud esindaja Zavod BBDO OÜ –le oma isikut tõendava dokumendi (passi, ID-kaardi või juhiloa) ning koodiga krõpsupaki.

22.1. Kui auhinna võitja ei esita isikut tõendavat dokumenti ja/või koodiga krõpsupakki või kui dokumentidel toodud andmed erinevad registreerimisvormil toodust, ei ole võitjal õigust auhinda saada.

22.2. Kui kampaanias registreeritud kood ja auhinna võitnud kood ei ole identsed, st auhinna kättesaamisel esitatud krõpsupaki kood ehk sümbolite kombinatsioon või järjekord ei vasta välja loositud koodile või kui krõpsupaki olev kood ei sisalda samu sümboleid, on lisatud sümboleid või on mõni sümbol sarnasega asendatud ja kampaania korraldajad kahtlustavad pettust, on kampaania korraldajal õigus võitjale auhinda mitte üle anda.

23. Kui auhinna võitja ei ole veel täisealine, võib tema auhinna vastu võtta tema seaduslik esindaja, esitades võitja ja tema enda isikut tõendava dokumendi (pass, ID-kaart või juhiluba) ning võidukoodiga krõpsupaki.

23.1. Kui peaauhinna võitja ei ole veel täisealine, peab teda saatma kas vanem või volitatud esindaja.

24. Kasti krõpsude ja televiisorite võitjad saavad auhinnad kätte kampaania lõpuni kuni 2. juuni 2017. Jalgpallimatši piletid antakse võitjatele 5 päeva jooksul pärast loosimist, kuna piletid on mõeldud kindlal kuupäeval toimuvaks finaalmatšiks.

24.1. Kui auhindade võitjad ei saa auhindu ülaltoodud aja jooksul kätte, kaotavad nad õiguse auhindadele ja auhinnad jäävad kampaania korraldajatele ning võitjale kompensatsiooni ei maksta.

24.2. Kui peaauhinna võitjal on punane või hall pass ja puudub kehtiv Suurbritannia viisa ajaliste piirangute tõttu, siis loositakse uus võitja, kes viisat ei vaja või kellel on kehtiv viisa.

25. Auhindade üleandmisel allkirjastavad võitjad ja kampaania korraldajate volitatud esindaja Zavod BBDO OÜ auhinna üleandmise-vastuvõtmise akti. Pärast auhinna üleandmise-vastuvõtmise akti allkirjastamist ei ole võitjatel õigust kampaania korraldajatele auhinna suhtes nõudeid ega kaebusi esitada.

26. Kampaania korraldajad ei vastuta auhinna võitjale auhinna kasutamise käigus tekkinud kahju eest.

27. Auhinda ei saa vahetada teise auhinna ega raha vastu.

28. Auhinna kättesaamisega seotud lisakulusid, mida ei ole käesolevates eeskirjades reguleeritud (näiteks transpordikulud või helistamiskulud), võitjale ei kompenseerita.

29. Auhindu, mida võitjatele välja ei anta või mille võitjad välja võtmata jätavad, ei loosita uuesti välja ning nende väärtust ei hüvitata rahas; auhinnad antakse kampaania korraldajale, kes võib neid kasutada oma äranägemise järgi.

30. Kampaania korraldajad ei kanna vastutust selle eest, kui kampaanias osalejad käesolevaid eeskirju ei järgi.

31. Kampaania korraldajad ei kanna vastutust selle eest, kui kampaanias osaleja jääb loosimisest välja, kui auhinda eeskirjade mittejärgimise tõttu välja ei anta, kui kampaanias osaleja esitatud andmed on väärad või ebatäpsed või kui võitjatega ei ole võimalik ühendust võtta kampaania korraldajatest mittesõltuvatel põhjustel.

32. Vääramatu jõu asjaolude esinemisel on kampaania korraldajal õigus kampaania ühepoolselt katkestada. Sellisel juhul on kampaania korraldajal kohustus teavitada Eesti Vabariigi Tarbijakaitseametit ja edastada teade kampaania peatamisest ka massimeedia kaudu.

33. Kõik nõuded ja kaebused seoses kampaania korralduse ja/või läbiviimisega tuleb esitada kirjalikult kampaania korraldajale ehk Pepsico Eesti AS-le (aadress Tuglase 2a, Tartu) 2. juuniks 2017, märkides märksõnaks „Lay's UCL jalgpalli kampaania“ ja esitades oma kaebuse ja selle põhjenduse ning lisades kaebuses viidatud dokumendid või nende koopiad.

33.1. Kaebusi, mis esitatakse pärast 2. juuni 2017, ei võeta menetlusse.

33.2. Kampaania korraldajad vaatavad kaebuse üle ja vastavad sellele kirjalikult viieteistkümne päeva jooksul pärast selle kättesaamist. Kui kampaania korraldajad peavad kaebust õigustatuks, teavitavad nad kaebuse esitajat kaebuse rahuldamise protsessist ja kuupäevast. Kui kaebuse esitaja ei ole saadud vastusega rahul, on tal õigus seadusega ettenähtud korras oma õigusi ja huve kaitsta.

33.3. Kaebuse esitamise kuupäevaks loetakse postitemplil olevat kuupäeva.

33.4. Kaebusele tuleb alati lisada loosis osaleja eesnimi, perekonnanimi ja täielik aadress.

34. Käesolevates eeskirjades on sätestatud nii kampaania korraldajate kui osalejate õigused ja kohustused.

35. Kampaania korraldajad hoiatavad, et reklaammaterjalides toodud teave kannab ainult teavitavat eesmärki.

 

 

 Tagasi